Joy to the world

Skorstenen är kronan på verket.
Spisen är själva motorn.
Utan gröt strejkar tomten.
Att tillfredsställa alla bortskämda barns önskningar är ett hundgöra.
Skicka in din önskelista i god tid.

IMG_7046
Till Tomten:
1. Asfalterad cykelväg mellan Våmb och Ljungstorp.
2. En ny brassestol.
3. Fred på jorden.
4. Läslust.
5. Ett öppet sinne.

IMG_7032

Det är väl inte för mycket begärt.
Jag garanterar inte att vara snäll.
Däremot ska jag hålla mig nykter ett år till.
Om jag äntligen får mandeln i år, lovar jag evig trohet.
Annars tänker jag fortsätta som förut.

IMG_7029

Återigen har en helg snart lagts till handlingarna.
Får jag inte en fika så dör jag.
Idag kastade jag mina Jalapeño.
Paris SG ser ut att hysta in 3 pinnar utan Ibra.
And me i just don´t care at all.

God afton!
 

4 reaktioner på ”Joy to the world

Lämna en kommentar