Bah!

Jag är så lycklig.
Vi har fått en sprillans ny torktumlare.
Teknikens under gör mig salig.
Upp som en sol och ner som en pannkaka med med alldeles för många ägg.
Hela kommande vecka var tvättstugan fullbokad.
Nästa gång får jag tvaga på en söndag.
Carpe diem.

IMG_20150916_070755

Känns småkyligt aka friskt i luften.
Idag kör jag fyra maskiner; vojne vojne.
Måste ta en cykeltur.
Det växer spindelnät på kameran.
Kan vara så att vinden ställer till det.
Igår såg jag på Målklubben med Bojan och Jihdeponken.
Gillar det ofokuserade.

IMG_20150916_065933

Vad blir det till middag.
När skall sängen bäddas.
Stora beslut varje dag.
Den nya tumlaren spinner som en katt.
Ändrade tvättid till måndag i fall om att.
Ju bättre vi får det, ju mer klagar vi.
Just sayin.

God morgon!

 

2 reaktioner på ”Bah!

Kommentera

