Knock knock knockin´on heavens door

Idag skulle jag kunna berätta om när jag i rytande stormvindar cyklade upp till stan med fara för liv och lem.
Eller när jag tog säsongens första inomhusfika på rådhuset.
Kunde berätta om Skövdes första Pridefestival någonsin.
Eller när jag irrade planlöst omkring på Lidl.

144265233992914426538128351442652401592

Men det tänker jag inte göra.
Längtar efter Maria.
För övrigt har jag sett tvenne avslutande avsnitt med Strömstadspolisen.
Ätit lax och potatissallad som var trenne dagar för gammal.
Önskar George Harrison fanns på Spotify.

God afton!

 

Kommentera

