Flis, deg och pix

Jag är nog den ende på hela jorden som inte har sett på galan och skänkt penningar.
Det blir för mycket av det goda.
Överlåter med varma servetter den ekonomiska biten åt den monetära unionen.
Själv är jag bara en stackars fattig syndare.

IMG_8579

Om exakt en timma går bussen till gamla Skara.
Same procedure as last year.
Det är en strålande höstdag.
Ska bli skönt att gå vidare.
Har hamnat i ett musikaliskt träsk på spotify.

IMG_8585

Sängar skall bäddas och tänder borstas.
Det är dags för möss och människor att vakna.
Tror jag tar en svart skjorta idag.
Tid att spotta i händerna och göra lite nytta.
Önskar alla en trevlig onsdag.

God morgon!

4 reaktioner på ”Flis, deg och pix

  1. Inte jag heller. Det har gått troll i swishandet och jag tycker att den stora världssvälten får stå i skymundan i vanlig ordning. Visst är det skönt att gå vidare 🙂 Och tänk så fantastiskt att en massa NYTT får lov att ske trots att man inte är någon ungdom längre.
    GRATTIS till dig och Maria ♥

    Gilla

Kommentera

