Men of good fortune

Först var himmelen rosa.
Nu är den kolsvart.
Det fanns ingen kålrot i affären.
Jag känner mig kränkt.
Får åka in till staden imorgon.

IMG_8643

Talade med Maria.
Min sötnos.
Vi har planer inför nästa helg.
Kan knappt bärga mig.
Jag älskar dig.

IMG_8663

Har ätit pizza ikväll igen.
Med sardeller.
Jag är törstig.
Det blåser fortfarande snålt.
Vill ju cykla.

IMG_8694

Det är tydligen någon gala på tv ikväll.
Igen.
Tror jag kollar på fotboll.
F.ö är det stor skandal att inte Hiljemark spelar i landslaget.
And me I just don´t care at all.

God afton!

 

 

Kommentera

