I sävlig takt

När alla kärlekssånger handlar om mig.
Då hösten kommer med besked.
Jag är framme vid tolv-snåret.
Hon har beställt potatisgratäng.
Jag kan knappt bärga mig.

PICT0075 - kopia (8)c

Ringde till kyrkogårdsförvaltningen.
Angående mammas urnsättning.
Säg till tre arbetsdagar i förväg var beskedet.
Om det inte är tjäle.
Allt kommer att bli bra.

v

I love you baby.
She loves you.
Idag är det tre år sedan jag köpte dator.
Du kan kalla mig en slow starter…late bloomer.
Yeah yeah yeah yeah.

God morgon!

 

 


 

2 reaktioner på ”I sävlig takt

  1. Godmorgon själv!
    Här ligger gräsmattan vit av frost och dagen ser ut att bli fin.
    Dina bilder från förr är vackra som bara bilder från den tiden kan vara, förstår att det är din mamma?
    Njut av måndagen och av livet!

    MåndagsFrid!

    Gilla

Kommentera

