Grönand <3 brunand

Det stack till i ryggen.
Känner mig fortfarande stel och dan.
Det är höst och allt blir besvärligare.
Idag cyklar jag till Esplanaden.

IMG_20151014_080246 

Min brunand har fått en vän.
Jag tror det är kärlek på gång.
Ger Donovan en ärlig chans.
I skuggan av Bob.

IMG_20151014_081521

Vaknade med en vision.
Om jag säger pepparkakshus så kanske det går upp en talgdank.
Lägg till flugsvamp och alla bitar faller på plats.
Hösten bits inte; fyi.

God morgon!

2 reaktioner på ”Grönand <3 brunand

Kommentera

