Them changes

Jag tar en sväng till Willys.
Sen slår de igen butiken och flyttar till ödemarkerna aka Stallsiken.
Ingen livsmedelsaffär i centrum.
Leve centrumhandeln.
Ska fundera på det över en fika.

IMG_20151017_084919s

Dimman ligger ännu tät över asfalten.
Det är bara jag som är vaken.
Sympathy is what we need my freind.
Rock´n´roll och kaffe.
Småslagna planer.

IMG_20151017_084928d

Buddy Miles.
Tror jag tar med kameran.
Mina gamla sunkiga bilder från förr börjar säkert stå mina hårt prövade bloggläsare ända upp i halsen.
Fånga hösten.

God morgon!

Kommentera

