Fire and brimstone

Nu har vi varit förlovade i drygt tre veckor.
Vad är hemligheten till ett långt och lyckligt förhållande, frågar sig då vän av ordningen.
Jag tror det handlar om kärlek.

IMG_9366

Idag skiner solen med full kraft.
Tänker ta det piano; jag sov till halv nio.
Så mycket bättre kan lika gärna byta namn till “klia mig på ryggen”.
Tänker aldrig mer se på sunk-fyran.

IMG_9396

Det är söndag och Lukas har namnsdag.
Tror jag ska kopiera mormors foto.
Nu är ni varnade.
Önskar alla och envar en trevlig söndag.

God förmiddag!

4 reaktioner på ”Fire and brimstone

    1. Det var mäktigt att hör Sven-Bertil tolka Förlorad igen….sen kom den eländiga reklamen. Håller med fullständigt. Tycka olika är bra!!! Jag tycker om att gnälla ibland. 😉
      Önskar dig en härlig söndag, Carita!

      Gilla

Kommentera

