White rabbit

Mormor hade 424 kort.
Jag kopierade dem alla.
Ska skriva en släktkrönika när tiden är mogen.
Forskning pågår.

IMG_9816x

Min farfar var fotbollsproffs i Italien.
Han spelad i den legendariska En-Tu-Tre-kedjan.
Jag åker fortfarande taxi gratis där nere om jag nämner mitt namn.
Enstromo di bellissimo.

IMG_9848h

Morfar var kosackhövding från den väldig Donslätten.
Han slog sig ner med mormor i Larstorp.
Där fick han trenne döttrar och trenne söner.
En lystrade till namnet Astrid och var min ömma moder.

God afton!

Kommentera

