I wonder way

Letade fram min gamla necessär.
Den gick sönder när jag tog på den.
Jag brukar lägga tandborsten i innerfickan.
Det blir ingen jorden-runt-resa.
Eventuellt blir det några dagar i Växjö.
Så småningom.

IMG_9430x

Gamlamormor och gamlamorfar var en hårsmån från att vinna Tour de France när det begav sig.
De fick emellertid punka i Montpellier och så var den dagen förstörd.
Själv cyklade jag halvvägs till stan idag.
Kändes ok.

IMG_9473x

Ska se sista delen av Mattemorden.
En genialisk rysarserie.
Annars går allt sin gilla gång.
Måste slänga lite bråte.
Vad ska man med allt till.

God afton!

2 reaktioner på ”I wonder way

  1. Nu förstår jag varför du cyklar så gärna. Du har det ju i generna.
    Förargligt med punkan för tandemcyklisterna. Ljuvliga fotografier.
    Ha en bra dag i Växjö eller om det blir en jorden runt resa.

    Gilla

Kommentera

