Shadow dancing

Det går fortfarande bra att cykla.
Lagom med kläder och ett gott humör.
Jag tog mig ända ut till Stallsiken.
På Willys bjöd Monika på kaffe.

IMG_20151022_105413

Sen åkte jag hem och tvättade badkaret.
Käkade piroger med lammkött.
Tack grannen.
Åt upp det sista juleskummet.

IMG_20151022_105740

Såg på De tre från Haparanda.
Vem f*n är Jolo.
Det är sånt som vi gamla stofiler har järnkoll på.
En trevlig bagatell var det eljest.

IMG_20151022_105846

Ety jag missade Mattemorden i går, har jag det kvar.
Lugnet före stormen.
Ska bara dammsuga först.
Frid i stugorna möss och människor.

God afton!

Kommentera

