Die hard

Sexton katter.
Vedergällning.
Vissa borde man slänga i väggen hårt för att sedan långsamt låta dem dö.
Tur att Alicekatten är i tryggt förvar hos morfar och inte hos Rabarberpolisen i Södra Ryd.

20150924_144659000_iOS

Älskar att vara hos min älskling. Vi har det bra. Myser. Och älskar varandra. Högt och rent.

Loppisracet genererade många fynd; bäst var en rosa adventsljusstake och en plasttomte med tillhörande katt.

bild - kopia (11)

Julen är snart i land; efter många om och men fick vi vår ljusskylt ‘XMAS’ på Blomsterlandet. Min finaste köpte en klänning med harar på till mig; hur kan man låta bli att älska någon som förstår precis vad man vill?

Nu är det fyra veckor sedan.

20151015_144047000_iOS

Fyra veckor av overklig lycka. Hur kan något älska mig så mycket som Eive gör? Det känns nästan overkligt.

Yippie-kai-yay motherfucker.

a  Fortsatt trevlig helg! /MARIA

2 reaktioner på ”Die hard

  1. Men nu måste vi få se bilden med Eive i klänningen med de rosa hararna 🙂
    Tills jag kanske förstod att det var Maria som började skriva där, och Eive som köpt klänningen till henne?
    Kramar till er!

    Gilla

Kommentera

