Bröllopsdag

Älskar Ängelby.
Helt obegriplig och surrealistisk.
Ett evigt lullande utan mål eller mening.
En äkta kalkon på bästa sändningstid.

IMG_9884

Spelar Herp Alpert på morgonkvisten.
Somnade tidigt och vaknade tidigt.
Jag är jetlagad.
Ur led är tiden.

IMG_9887

Imorgon kommer Maria.
Hon talade om bad.
Känns ok för mig.
Ska väl finnas ett fik där också.

IMG_9885

Anna och Idde.
Text och musik.
Tror jag tar en cykeltur.
En liten en.

IMG_9886

Det är morgon och jag har duschat.
Solen finns bakom molnen.
Jag känner mig redo.
Först ska emellertid sängen bäddas.

God morgon!

2 reaktioner på ”Bröllopsdag

  1. Surrealistisk var ordet. Jag tyckte det var obehagligt också i första avsnittet där pojken blev påkörd och lämnad där han låg av henne som körde på… så jag ville inte titta på serien efter det. Har bara halkat in på den då och då, kollat en stund men sedan slutat av oro för att nåt spooky ska hända 🙂 Lite humor verkar där ändå också vara ibland.

    Gilla

Kommentera

