Stone cold sober

Ljust och lugn i förorten.
Snart skall ljudet från ungdomar skalla mellan betongen.
Det pågår en turnering av något slag.
Tänker ta en sväng på cykeln.

IMG_0073

Egentligen bryr jag mig inte.
Ska ändå kolla Allsvenskan idag.
Idrotten stinker.
Varje morgon studerar jag noga resultaten från NHL.

IMG_0061

Allahelgon och sista oktober.
Tycker ändå hösten varit fin.
Inte en endaste liten storm så här långt.
Då får man passa på.

IMG_0059

Lyssnar på Crawler.
Hittade ett par gravljus i garderoben.
Kanske jag tar vägen över kyrkogården.
Allt är relativt.

God morgon!

6 reaktioner på ”Stone cold sober

  1. Fina bilder igen en gång. Gillar när det ser lite slitet ut och vildvuxet ut på vissa håll men platsen används kanske ändå? Resultattavlan ser ju ny ut 🙂
    Få se om det blir allhelgonaljus på gravarna i dag eller i morgon. Tror mina avlidna kära tycker det är bra vilken dag jag än går.
    Ha en fin helg!

    Gilla

Kommentera

