Time of th season

Idag var jag på Coop.
När jag kom hem ansökte jag om medlemskap.
De kanske inte vill ha med sådana luffare som mig.
100:- tror jag kan vara en bra investering.
Jag vill också vara en i den kooperativa gemenskapen.
De hade i.a.f. turkisk meze yoghurt.
Meddelas endast på detta sätt.

IMG_20151105_123728

Funderar på att kalla till presskonferens och kasta in handduken.
Det ska fan vara pepparkakshusbagare.
Efter år av förnedring och bespottande av fala jurymedlemmar känns det som jag fått nog.
Varför slänga pärlor till svin.
Aldrig har väl epitet missförstått geni passat in bättre.
Jag ska be att få rekommendera mig.

IMG_20151105_123741

Badkaret är skinande rent, så nu är jag redo.
Ska softa i tv-fåtöljen.
Lösa korsord.
Titta på Jill.
Kan också meddela att pepparkaksdegen är så gott som slut.
Inget varar i evighet.
Tänk på det, möss och människor.

God afton!


 

2 reaktioner på ”Time of th season

Kommentera

