Det kittlade dödskönt i kistan.

Kan inte riktigt smälta.
Att på ålderns höst debutera i vattenruschelbana.
Säg Turbo, Magic eye och Black hole så reser sig nackhåren på skaraborgarna.
Vi åkte dem alla.
Den gamla kroppshyddan blev ordentligt omskakad.
Jag tänker aldrig bli vuxen.

IMG_20151116_073259

Sitter på kammaren och lyssnar på Don Henley.
Det är sagt att de ska rengöra vattenledningarna i Skövde idag.
Funderar på att ta bussen till stan.
Där finns det ett fik med levande ljus och jag har en bok att läsa ut.
Mitt i mörkaste november.
And me I don´t care at all.

IMG_20151116_073442

   Crazy river ej att förglömma.
En vildfors utomhus…i regnet.
Öppet även på julafton.
Termometern visar plus minus noll.
Sängar skall bäddas och diskar skall diskas.
Jag tror jag drar.

God morgon!

 

2 reaktioner på ”Det kittlade dödskönt i kistan.

    1. Vi hade löjligt roligt på äventyrsbadet och vi ska på’t igen, det kan jag lova! 😂😂😂 Boken är nu utläst så det är bara att på’t igen där också. 😄😄😄
      Fridens Karin och må gott!

      Gilla

Kommentera

