Free ride

All makt utgår från mittfältet.
Backlinjer komma och gå.
Landslaget har inte haft ett anständigt innermittfält sedan Thern och Schwarz glansdagar.
Tycker mig se ett embryo i Oscar Lewicki.
Jag såg alltså hela matchen igår and I like it.

IMG_20151105_121910

Danmarks bäste spelare hette Yussuf.
En gång i tiden hette världens bäste fotbollsspelare Allan Simonsen.
Nu heter han Ibra och är större än Jesus.
Jag har sett tre otextade episoder av Bron I och fattar nada.
Danskan är ett yndigt språk.

IMG_20151105_124320

Tror jag ska ta på mig cykelbyxorna.
Man får passa på.
Det är ännu bara nollgradigt men jag tycker det ser ljust ut i horisonten.
Lägger fotbollsskorna på hylla och siktar in mig på bordsmargarin.
Hoppas snika till mig en stilla fika.
Det får människan vara nöjd med.

God morgon!

Kommentera

