Z

Det kommer mera, sa de på radion.
I väntan på melodikrysset.
Igår kväll hörde jag en märklig nyhetsutsändning när jag låg och lyssnade i godan ro.
Största faran är att vi tappar koncepterna helt och hållet.
Att resa till Egypten på eget bevåg.
Det kommer mera snö i Sveriges 8:e mest utsatta stadsdel.
Jag lyssnar på Los Lonely Boys.

collage

Måste läsa en bok.
Idag håller jag mig hemmavid.
Måste se en sunkig film.
Har tagit upp julkorv och rotmos ur frysen.

IMG_3871

Mina nya pyjamasbyxor passad precis.
Jag sover gott om nätterna.
Om än lite för länge.
Det är lördag förmiddag och jag har inte vunnit idag heller.
Gode Gud fräls mig från trippelfrågor.
Storslalom ska du också glömma.
Nu kör vi.

God morgon!

2 reaktioner på ”Z

  1. Krysset var ovanligt lätt idag. Fick bara kolla en sak med mamma! V7..som jag inte kunde!
    Undrar när man ska vinna!
    mamma har vunnit en klocka med Eldeman på- den gick inte..och en handuk…jag har inte vunnit något
    har du!
    kram

    Gilla

    1. Skrev afton först men ändrade till april. 🤓 Har aldrig varit i närhet…har ju löst ända sen Bengt Haslums tid. Vinner jag första priset ska jag lägga av! 😂😂😂
      Ha det gott Anna 😘

      Gilla

Kommentera

