Do the strand

Det blir inget bröllop på lördag.
Vädret lägger sordin på festligheterna.
Jag tar det med ro.
Kylan är ett naturligt och nödvändigt ont.
Utan den blir det ingen riktig sommar.

IMG_20160114_100350

Isen var spolad i Kyrkparken.
Belysning och kiosk fanns på plats.
Jag hade emellertid inte rören med mig.
Tror jag är för gammal för skridskor.
Men man blir sugen.

IMG_20160114_100423

Köpte ett grönt tandborstglas i plast.
Fikade på Redfellas.
Tittade på möss och människor.
Åkte hem och städade kylskåpet.
Kollade på säsong 2 med Lorry.

IMG_20160114_100439

En gång i tiden var jag med i Livs avd. 17.
Sen vet jag inte vad som hände.
För den ovane skridskoåkaren är det bäst att åka med sällskap.
Typ skridskoprinsessa.
Måste lämna in grillerna på slipning.

God afton!

5 reaktioner på ”Do the strand

Kommentera

