A cowboy´s work is never done

Såg på London spy igår.
En kärlekshistoria i spionmiljö.
Inget konstigt med det.
Har vi då äntligen gjort av med de värsta fördomarna.
Vad säger brunbyxorna och den kristna tokhögern.
Grottmänniskorna.
Fascisterna i öst.
Fundamentalisterna.
Bakåtsträvarna.
Jag kan knappt bärga mig till nästa avsnitt.

WIN_20160118_08_20_36_Pro

Bussen går till Ica Maxi om en timma.
Har några småärenden.
En fika i ett halvtomt köpcentra.
And I like it.

WIN_20160118_08_21_20_Pro

Det ljusnar tidigare och tidigare.
Idag är det blott tre minus.
Jag ska kasta mina böcker.
Göra mig av med barlasten.
En pågående process.
Rensa i garderoben.
Gamla paltor.
Pö om pö.

God morgon!

2 reaktioner på ”A cowboy´s work is never done

  1. Blott tre grader minus! Kom hit om du vill känna av något värre… minus 21… fy och brrr!
    Men du ska ha en fin dag med gott fika!
    Fina bilder också, vilket program använder du för att få till dem så där, eller finns alternativen i kameran?

    Gilla

Kommentera

