Lyin´eyes

Babel film går på trekvart.
Lerin är ett geni.
Mig veterligen är det bara han och Picasso som tagit entré i Skövde konsthall.
Förr missade jag aldrig en utställning.
Kan känna att jag saknar tavelskåderiet.
Måste sluta lalla.

IMG_20160121_080041

Hemma i våran affär har de aldrig kålrot.
Det skulle jag vilja kalla en skandal.
Igår köpte jag två praktexemplar på Ica Maxi.
Behandlas varsamt.
Ute är det svinkallt.
And me I don´t care at all.

God morgon!

2 reaktioner på ”Lyin´eyes

Kommentera

