Lösningen

Så här ligger det till.
Jag ska inte flytta idag och jag ska inte flytta imorgon.
Om gud vill och byxorna håller flyttar jag till Maria framåt hösten.
Tills dess får ni stå ut med mitt ältande.

IMG_20160123_095730

Idag köpte vi våran första gemensamma sak.
En sängkappa i brodyr.
Nu finns ingen återvändo.
Hello happiness, goodbye loneliness.

IMG_20160123_095747

Det blev en sväng till stan.
En stilla fika på Redfellas.
Lite strosande och bussen hem.
Man måste ha luft.

IMG_20160123_095809

Kollade färdigt på säsong 3 av Lorry.
Skrattade högt för mig själv.
Ikväll blir det Slottet med Marika.
Hade en pizzabit i frysen.

IMG_20160123_095912

Jag ser framtiden an med tillförsikt.
Om man ser till det personliga planet.
Eljest verkar människan mest klaga.
And me I don´t care at all.

God afton!

Extra material!

2 reaktioner på ”Lösningen

Kommentera

