The air that I breathe

Gjorde en gryta på Irländska högrev.
Kommer jag att dö nu.
De säljer alkoholfritt vin på Ica Maxi.
Skönt att de tänker på oss gamla fyllhundar.

20160129_103920921_iOS

Fick en halskedja på posten idag.
Har jag sagt att jag älskar Maria.
För övrigt blåser det som skam.
Då värmer en gryta gott i magen.

20160129_103936086_iOS

Som alkoholist föredrog jag persikovin.
Tror inte det skulle funka i en boeuf bourgignon.
Nu tar vi helg.
Grytan lär räcka till i morgon också.

20160129_104002242_iOS

Min telefon är på väg.
Regnet piskar mot rutan.
Tror inte jag kollar på Skavlan igen.
Lyssnar på The Hollies.

God afton!

Kommentera

