Still your king

Ibland händer det att rabarberpolisen lyssnar på Ring så spelar vi.
Precis som en helt vanlig människa.
Det svenskaste av det svenska.
Fattar inte varför de lagt in ett barnprogram innan Melodikrysset.
Ett riktigt sänke.
Ska försöka styra upp det när jag flyttar till Växjö.

WIN_20160130_09_18_41_Pro

Är så glad över min halskedja.
Tänker aldrig ta av mig den.
Inskriptionen är en sak mellan Maria och mig.
Lite som ett valspråk.

WIN_20160130_09_19_15_Pro

Noterar att ljuset är annorlunda.
Det blir en softardag.
Grytan är bara att värma.
Har två avsnitt med Lorry kvar.
Resten får jag improvisera.
Till och med snöhögarna är puts väck.

God morgon!

2 reaktioner på ”Still your king

  1. Eive, vi får nog starta en protest storm mot det där barnprogramet. Fattar inte hur dom tänker…dessutom finns det några barn överhuvudtaget som idag lyssnar på radion????
    Tänk att flyttlasset drar till Växjö!!! Vad roligt!
    ( och nyfiken blir man ju allt över vad som står på ditt halsband! )
    kram

    Gilla

Kommentera

