Lomanov den yngre

Stängde just på bandyn.
Sverige leder över Ryssland med 6 –3.
Matchen är betydelselös.
All sport är meningslös som sport.

IMG_0664

Fick en tid för läkarundersökning.
Det gjorde mig glad.
Den gamla kroppshyddan kan behöva en besiktning.
Vårdcentralen levererar.

IMG_0669

Bataljen tuffar på i bakgrunden.
Tyvärr ser jag inte klockan.
Kommer aldrig förlika mig med inomhushallar.
Bandy skall spelas i friska luften.

IMG_0681

Fick mig en sunkig fika på Esplanaden.
Tycker jag känner mig lite piggare.
För övrigt ligger verksamheten nere.
Köttfärssåsen blev superb.

God kväll!

Kommentera

