Girls girls girls

Idrotten är lika genomrutten som hjärnan på en sd-sympatisör.
Snart ger jag upp helt.
Fattar inte varför de håller på.
Måste finnas roligare sätt att tjäna pengar än att förnedra sig själva.

IMG_0531

Vilka tondöva nollor ställer upp i år.
Det man inte har i huvudet får man ha i benen.
Livet är hårt för en musikälskare.
Varför utsätter jag mig för detta i afton.

IMG_0538

Det hjälpte inte med en semla.
Jag är lika kinkig ändå.
Annars var det skönt att sträcka på de gamla påkarna.
Längtar efter en viss person.

IMG_0524

För övrigt gillar jag Shetland.
Borde köpt en skepparkavaj istället.
Det är bara att jamsa med.
Imorgon måste jag komma ihåg att det är söndag.

God kväll!

Kommentera

