90% of me is you

Det är regn i luften.
Precis när jag kommit igång med mitt promenerande.
Tror det är ett omen.
Ta det lugnt och njut ditt otium.
Mvh. Gud.

IMG_20160209_070642

I natt drömde jag att jag flyttade.
Så tokigt.
Tror jag kommer sakna hissen.
Men å andra sidan blir jag med katt.
Hade en katt en gång i tiden som hette Holger.
Han bet mig hårt i näsan.
Tror Alissa är mer huldrik.

IMG_20160209_070713

Det här ogenerade hatet mot mot ensamkommande barn och män från Afghanistan känns inte fräscht.
Hur har det blivit så.
Jag tycker journalister i stort är ett hedervärdigt folk.
Tror det är media i allmänhet som gått bom.
Men allt detta hat och raljerande står mig upp i halsen.

God morgon!

2 reaktioner på ”90% of me is you

Kommentera

