Sweet old world

Jag har en oändlig massa kopior i mina hårddiskar.
Försöker bringa ordning på torpet.
Om ni undrar vad jag pysslar med.
Kan säga det att kvalitén på mobilkameran har förbättrats markant med åren.
Speciellt videokameran.
Det finns 1 547 objekt i videomappen
1 000 ska bort.
Tålamod herr rabarberpolis.

IMG_0691

Tycker nästan Antikmagasinet är bättre än Antikrundan.
För 4 år sedan köpte jag en iPad och gjorde debut i cyberspace.
De var sannerligen i sista minuten.
Jag är autodidakt och en late bloomer.
Det har inte varit tråkigt en enda sekund.

IMG_0692

När jag flyttar in hos Mimmi ska jag göra om hela lyan till ett museum.
Det skall bli en överraskning.
Jag lurar på jugend.
Nu hör jag glassbilen igen.
Det var en kär återkomst.
Not.
Ska leta upp en reklamfri radiokanal med sunkig popmusik.
Kanske jag rensar lite i hårddisken oxå.

God afton!

4 reaktioner på ”Sweet old world

Kommentera

