Holms pappa asså

Ack ack ack….melodifestivalen.
Gudaskymning för musikälskare.
Knausgård på tvåan.
Vad har jag gjort för ont.

IMG_4523

Det är bara att grotta ner sig framför datorn.
Kollad på Nordenkampen i friidrott.
Kändes lagom sunkigt.
Hur det gick får ni läsa i tidningen imorgon.

IMG_7118

Livet är en enda stor tävling.
Jag spelar i korpserien.
En oldboys sina bästa år.
Känner mig som en rund miljon.

God afton!

2 reaktioner på ”Holms pappa asså

  1. Det gick ett utomordentligt trevligt program om italienska trädgårdar på någon kanal i skymundan. Där befann jag mig. Mellon och det andra….jag tar mig för pannan. Roligare kan man ha det.

    Frid på jorden!

    Gilla

Kommentera

