Ring-Ring

Melodikrysset i bakgrunden.
Förra veckans lösning.
Tokladdad.
Första frågan.
Frk .Carola!

IMG_0687

Det är vitt på marken och nån ynka minus.
Kan vara så att jag inte kommer ur morgonrocken idag.
Carolas pappa hette Jan.
Numera finns det bara sunkiga c-stjärnor.
Allt är Idols fel.

IMG_3267

Håkan sjunger och jag skrattar högt för mig själv.
Det var väl inte riktigt meningen.
Pajaaas, som min granne kallar mig.
Ska fortsätta att radera kopior.
I grund och botten är jag en fridens man.

God förmiddag!

Kommentera

