If I can´t have you

Öppna slut är underskattat.
Man kan faktiskt använd fantasin.
Så satt jag där och hulkad.
Ska Betty och Claes få varandra efter sju sorger och åtta bedrövelser.
Det fick man aldrig veta.
Längtans blå blomma var en trevlig överraskning.
Alltid på Öppet arkiv.

IMG_8035

När jag flyttar ska jag göra kaffeved av mina möbler.
Sedan ska jag göra en brasa på gården och elda upp mina ägodelar.
Tänker bara spara en kostym och mina gamla räkningar.
Det är min absoluta övertygelse och tro.

IMG_8039

Idag ska vi se näst sista Tungt vatten och ta i mål London Spy.
Den sistnämnda kan jag mycket väl tänka mig ha ett öppet slut.
Det är numera kutym att mjölka ur serier in absurdum.
Larry går lite väl sent för gamla stofiler.
Känns som jag inte varit utanför dörren sedan Eldkvarn brann.
31 oktober 1878?
Dags att rensa lite hårddisk.

God afton!

 

12 reaktioner på ”If I can´t have you

Kommentera

