Bell boy

Rysskylan är här igen.
Rånarluva eller burka rekommenderas.
Själv håller jag till i tvättstugan.
Där råder tropisk värme.

collage

I morgon ska ja till doktorn.
Oss kollegor emellan.
Vi brukar roa oss med att skriva ut piller till varandra.
Jag fuskar även som mäklare.

God morgon!

 

11 reaktioner på ”Bell boy

        1. Det kan du väl bli! Först och främst har du Maria nu, din lyckans ost! Kärlek!!! En mening med tillvaron! Nåt och nån att vara glad och lycklig över!
          Se över din kost! Minska så mycket som möjligt på vete, socker, mjölkprodukter och kött. Öka på med färsk frukt och grönsaker. Och så rör på dig! Promenera, cykla, träna. Dansa! Sånt du tycker är kul att göra. Hur kan du t.ex cykla som du brukar göra med betablockerare i blodet!!! t t t t t t
          Att göra sånt man blir glad av skapar hälsa. Det är ens attityd där som gäller!
          Mediciner skapar bara mera sjukdom.

          Gilla

        2. Tack för den fina omtanken Ninna! Även om jag gnäller en del på bloggen har jag det bra nu. Kan egentligen inte säga emot nåt av det du skriver…men jag ändrar inte på ett vinnande koncept. Man kan inte få allt här i världen. 😌

          Gilla

        3. Du gnäller väl inte så farligt! Och var och en gör som den vill med sitt liv! Trivs man och mår bra så är allt väl. Jag sa ju man ska må bra, har roligt och trivas med det man gör.
          Fast mediciner ska man undvika….

          Gilla

Kommentera

