Loves unkind

Och sakta smälter snön bort.
Återigen har en vecka förflutit.
Jag har en macka på lut.
Känner mig lätt blasé.

IMG_9036 

Måste lära mig mer om automatisk säkerhetskopiering.
Man måste inte ha tio kopior av allt.
Som klåpare har du aldrig tråkigt.
Skickad efter ett nytt objektiv.

IMG_9464

Idag såg jag ett gubbslem tränga sig före en äldre dam i busskön.
Jag kommer inte sakna manskulturen i förorten.
Annars har jag inget ont att säga om Sveriges 8:e mest utsatta stadsdel.
36 år får räcka.

God afton!

Kommentera

