Your long journey

Jag har vant mig av vid att läsa böcker.
Allt är nätets fel.
Kan vara så att jag är fulltankad.
Det får inte plats med mer information.
Min hårddisk är full.

IMG_6366

Ibland läser jag några sidor på ett café.
Gärna ur någon rysk klassiker.
Livet på tundran är som livet i stort.
Igår läste jag några kapitel ur en nutida roman.
Det kändes främmande.

IMG_6569

Allt hänger på mina gamla trötta ögon.
Det är plus minus noll utanför.
Ska nog ta en sväng på stan.
Om jag har tur kommer hon med väskan imorgon.
Annars får det gå ändå.

God morgon!

Kommentera

