Vi har delade åsikter om blåbärssoppan

Skulle inte förvåna mig om det blir snöstorm i morgon.
Jag är luttrad.
Den som väntar på nåt gott.
Känner mig frusen.
Tycker det räcker med en förkylning per säsong.

IMG_2993

Funderar på att göra gemensam sak med Kråkan och åka Vasaloppet.
Vi åker virtuellt utan skidor och stavar.
I cyberspace är alla vinnare.
Målbilden är att klara repet i Mångsbodarna.
Vi är mentalt förberedda från topp till tå.

IMG_3002

Lyssnar på sunkig musik.
Väntar på Liv och Horace.
Kultur är underskattat.
Har fortfarande inte hämtat mig sedan Sven Stolpe konverterade till katolicism.
Jag bidar min tid.

God afton!

 

Kommentera

