I am….I said

Återigen en dag som inte kommer att gå till historien.
Inget hände som jag kommer att berätta för barnbarnen.
Hittills nio avsnitt av Breaking bad.
Är det bara jag som tycker att 30 grader suger.
Totalt ointressant och förutsägbart.
Som sista säsongen av BB.
Jag somnade till slut.
Orkade inte hålla uppe mina blå.

IMG_7131

Kan vara så att en viss person är på väg till rabarberpolisen.
Vågar inte ta ut något i förskott.

IMG_7176

Jag kokade för lite kaffe.
Har plågats av en lättare huvudvärk.
Doktorn i mig misstänker syrebrist.
I morgon skola solen skina igen.
Far talade om att ta ut cykeln.
David Essex sjunger Oh what a circus.
Dags för episod 10.

God afton!

4 reaktioner på ”I am….I said

Kommentera

