Night shift

Högre, fortare, längre.
Ska åka till Ica Maxi och köpa Meze yoghurt.
Se det som en trivselfaktor och inte som en muta.
Jag hoppas inte det blir snöstorm.
Kanske det blir ett äventyr på badhuset.
Vi kör på känsla.

IMG_1613

Här i förorten är det mansdagen året om.
Kommer inte att sakna.
I Småland är det kvinnorna som styr och ställer.
Har inga problem med det.

IMG_1614

Om jag skyndar mig hinner jag med tjugo över-bussen.
Men det tänker jag inte göra.
Ska ta i mål Breaking bad idag.
62 ojämna episoder.
Tänker inte se en eventuell fortsättning.
Rabarberpolisen ber att få meddela att han inte kan lova nå´t bestämt.

God morgon!

Kommentera

