Surfer girl

Nu har jag varit fjättrad i kärlekens bojor i sex månader.
Jag vill aldrig mer bli fri.
Att finna lyckan på ålderns höst är en välsignelse.
Vem kunde tro det.

IMG_1220

Solen skiner och folk börjar vakna i betongen.
Jag siktar in mig på en stilla cykeltur.
Min målbild är en solvägg och en kopp kaffe.
Påskmaten reder sig själv.

IMG_1215

Tror minsann mina peckagonicker har överlevt vintern.
Det myckna regnandet har gjort underverk.
Snart exploderar naturen.
Hoppas det aldrig tar slut.

God morgon


Kommentera

