It makes no difference

Jag är oduglig och kass.
Misslyckad och hjälplös.
Förvirrad, fantasilös och inkompetent.
Det har jag alltid varit.
När det gäller att köpa presenter.
Min baby fyller år i nästa vecka.
Dags att göra fiasko igen.

IMG_1287

Att fylla år i mogen ålder har aldrig varit nån höjdare.
Det är min ytterst personliga uppfattning.
Vi lurar på en smörgåstårta.
En plankstek står också på listan.
Och en sväng till Hjo.
Maria talade om att ta med solstolarna.
Badhytt III; just sayin´.

IMG_1300

Idag ska jag cykla ner till stan.
Har ärenden.
Solen skiner men de varnade för blixthalka på radion.
Man får ta det piano.
1:a april och jag är skeptisk mot det mesta.
Det är fredag och lönehelg.
Låt kulorna rulla.

God morgon!

 

 

 

6 reaktioner på ”It makes no difference

  1. ..men fråga vad hon vill ha, eller gå i affärer tillsammans, lyssna vad hon säjer..vad som faller i smaken…Alla kvinnor berättar högt och ljudligt vad de gillar på shoppingturer..Vet jag av egen och väninnors beteende 😀 God dag!

    Gilla

Kommentera

