Too daze gone

Min masterplan är nya Beck.
Har sett fotboll och hockey hela eftermiddagen utan att somna.
Kastade mitt cd-ställ.
Vad ska man ha alla prylar till.

IMG_0110 i kollagel

För fyra år sedan visste jag ej hur en dator fungerade.
Nu kastar jag allt utom min hårddisk.
Sparar några skjortor också.
Wherever I lay my bills ( that´s my home).

DSC_0015 i kollage

Melodikrysset ordnade sig till slut.
Städade samtidigt under diskbänken.
Det är kallt i vinden.
Just sayin´!

God afton!

2 reaktioner på ”Too daze gone

Kommentera

