Stefan Edberg hade aldrig fortsatt mot mål

Jag ryckte sista exemplaret av Johannes memoarer.
Ibland har man tur.
Ica Maxi levererar för kropp och själ.
Köpte panerad torsk och extra stor pommes.
Tog en snabbfika p.g.a. det djupfrysta.
Återkommer med en anmälan av boken.
Torsken får en stark 4:a.

IMG_20160408_180012

Jag har alltid trott att Johannes var Inga Tidblads pojk.
Ack vad man kan bedra sig.
Såg en sunkig film i eftermiddags.
Black Mass var den intetsägande titeln.
Ety jag är i bedömartagen sätter jag en 3:a kolumnen för miljöbeskrivning.
Skriver recensent på visitkortet.

IMG_20160408_180121

Deklarationen är undertecknad och inskickad.
Nu återstår bara att fylla i Astridmammans.
På tv pågår en fotbollsmatch inför tomma läktare.
Vi betalar inte.
Ska väl bre mig en kvällsmacka.
Det känns inte som det är fredag.

God kväll!

2 reaktioner på ”Stefan Edberg hade aldrig fortsatt mot mål

Kommentera

