Higher and higher

En cykeltur gör skillnad.
Nu är rabarberpolisen glad igen.
På vägen hem tittade jag på basket.
Tycker det ser trevligare ut än handboll.
Jag minns ännu hur jag lärde mig att roterar på min första träning.
”Rotera herr rabarberpolisen”.
Jag var nog mera streetball.
Organiserat kaos.

IMG_1493sIMG_1512sIMG_1509sIMG_1487sIMG_1515s

Stängde av tv:n när hockeyn blev för spännande.
Måst tänka på mitt klena hjärta.
Handbollen följde jag på chatten.
Idrott är en rutten sport.
Kollade på Fjällbackamorden med Hjulström.
Ska klämma in ett avsnitt till innan Mästarna.
Frisk luft och måttlig kroppsrörelse kan göra underverk.
Camilla Läckberg äger.

God afton!

Kommentera

