Good times roll

Har öppen balkongdörr men saknar balkong.
Om en timma sitter jag på cykeln och är på väg till ingenstans.
Lutar åt ett fik med uteservering.
På gården sjunger en lövblås muntert.
Det börjar likna vår.

IMG_1464

Springfloden bästa serien ever.
Längtar redan till nästa avsnitt.
En nedtonad Kjelle briljerar.
Av bara farten läste jag lite ur Skuggorna.
Leve radikalfeminismen.

IMG_1547

Har jag tur blir det en sväng på berget.
Kanske åker jag och tittar på något rondellbygge.
Troligtvis blir jag sittande vid en solvägg.
Idag tar vi det piano.
Solvägg förekommer inte i SAOL – gör om och gör rätt.

God morgon!

Kommentera

