Do it (till you´re satisfied)

Kära bloggläsare.
Idag ska jag visa mina misslyckade bilder.
Ni kanske inte kommer att märka någon skillnad.
Först fotograferade jag en bergsvägg genom bussfönstret i full fart.
Alla fel på en och samma gång.

IMG_20160413_083149

Hämtade lite papper och en underskrift hos bror min.
Ska man deklarerar ska man göra det med stil.
Vi talade lite löst om Panama och Tidaholmfängelset.
I Skara sken solen.
Tog några snapshot på det nya konstverket mittemot kyrkan.

IMG_20160413_100554

De ska lägga ner ÖB och vårdcentralen.
Snart finns inget kvar.
Konstverket föreställer gamla Skara anno 1300-talet.
Far hade köpt en ny TV.
Jag försökte fota fjärrkontrollen.

IMG_20160413_101213

Allt förlöpte väl.
Skickade in pappas deklaration av bara farten.
Vi vill gärna göra rätt för oss.
Så konstiga är vi.
Hemresan gick utan mankemang.

God afton!

4 reaktioner på ”Do it (till you´re satisfied)

Kommentera

