I need you

Jag är hungrig.
Måste svälta ett tag till.
Ska ta proverna på fastande mage.
Gör om och gör rätt, sa de på VC.

IMG_1362

Jag yrar framför datorn.
Ser leverpastejsmörgasar flyga runt i rummet.
Måste klara mig en timma till.
Mitt konungarike för en kopp kaffe.

God morgon!

12 reaktioner på ”I need you

  1. Du är inte ensam, har ett antal gånger fått gå hem igen då jag smaskat frukost innan provtagning:). Och du behöver inte vara orolig över att svälta ihjäl, du kan vara utan mat i över en månad, bara du dricker vatten!

    Gilla

Kommentera

