Black mountain

Så går det när man gör affärer med skurkstater.
Ungern, Polen, Danmark, Grekland….nu lägger vi Turkiet till listan.
Snart kan vi även plita ner Österrike.
Pengar luktar inte.
Det pågår ett systematiskt bedrägeri av gode män mot de tillkortakommande.
Det sista har jag nog bara drömt.
Måste sluta att lyssna på radio.
Vill ju bara höra på Dacapo.

IMG_20160422_101842

Ska ta en stilla cykeltur.
Solen skiner och jag har persiennen på trekvart.
Är så trött.
Det går i vågor.

IMG_20160422_101753

Springfloden kändes som ett mellanavsnitt.
Vi borde strejka mera.
Medborgarna lever i skuld.
Själv har jag min förmögenhet på ett nollräntek
onto.

IMG_20160422_101927

Ska unna mig en fika.
Innan solen går i moln och fascisterna tar över.
Det är måndag och Markus har namnsdag.
Ska be att få rekommendera mig.

God morgon!

2 reaktioner på ”Black mountain

Kommentera

