Is it my body

Slickar mina sår.
Ännu har inte solen visat sig.
Jag vill bada igen och igen och igen…
Måste tvätta fyra maskiner.

IMG_2019

Alla talar om körsbärsträden men ingen har sett dem blomma.
Efter Silverfallet ryckte jag tussarna aka earphones.
Naturen levererar i stereo.
Hemma på kammaren igen.

IMG_2028

Freddie King sjunger blues.
Going down down down…
Ner till tvättstugan är mitt öde.
Längtar till min baby.

God morgon!

4 reaktioner på ”Is it my body

  1. ….vilket öde, tvättstugan. Men tider skola komma eller hur..Hoppas jag. Ha en bra tvättstugedag i allafall!

    Gilla

Kommentera

