Förlorad för alltid

Slumrade till och vaknade vresig.
Drömde motigt.
Allt krånglade och det sista jag minns är att jag inte fick upp ögonen.
Skulle tvätta och gå på landskamp i fotboll.
Av det blev intet.
Nu är rabarberpolisen glad igen.

IMG_2074

Huttrar och fryser.
Värmer mig med Veronica Maggio.
Lyssnade på två avsnitt med Gessles nio i topp.
New wave och producenter om ni närmelsevis måste veta.
Underbart oförutsägbart.
Popmusik är kul.

IMG_2075

Sverige – Schweiz är däremot inte förutsägbart.
Nu för tiden är vi alla blåbärslag.
Danmark slog just de tjeckiska filmstjärnorna.
Dagens clou blir Springfloden.
Livet är inte så dumt ändå.
Vågar man hoppas på att Gustav Nyquist har avgjort kl.21:00.

IMG_2077

Pingsten är över.
Funderar på att fira annandag av pin kiv.
Mitt andra namn är kanaljen.
Kanaljens bitch heter Maria och jag längtar så.
På tv trollar Carl-Einar.
Han var inte rolig då och är inte rolig nu heller.

God afton!

 

Kommentera

