Wicked messenger

Är jag vaken eller är bloggen bara en ond dröm.
Har varit sjukt trött några dagar och tokdrömt.
Tror det är priset jag får betala för min maratonsession med Rederiet.
Allt för den goda konsten.
Vi laddar för säsong 7.

IMG_2032

Utanför är det grått och rått.
Barnen stojar och samariterna tar en välbehövlig rökpaus.
På torget i stan saluför de belgiska jordgubbar för 20:- L.
Själv fortsätter jag drömma.
Tänker inte frysa ihjäl.

IMG_2022

Faces med Rod.
Måste läsa hans memoarer.
Undrar hur Tequila mår.
Ska föröka hålla mig vaken tills hockeyn börjar.
Måndagar är alltid måndagar.

God morgon/förmiddag!

Kommentera

